| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 30 日 星期一  |
| 2009-11-30 |
分類: 未分類 |
已經好耐冇打過Qooza lu,雖然想update一下自己Qooza,但因為''''懶''''所以......
上中史堂既時候,某d人講埋d核突野,咩''黑森林''果d
跟住,Miss Wong 就同Mr Lam講
好遲先放
仲微調,講野唔駛攞咪既屎迪翹同我坐
同完Bella呢個靜到可以話唔稱得上係人既人坐
再同屎迪翹坐,真係一種挑戰!!! !!!
,烏鴉琦,又俾你講中la!!係咪衰丫!!!
算,我願意接受挑戰:';
|
2009 年 11 月 3 日 星期二  |
| 2009-11-03 |
分類: 未分類 |
步操全校望住;樣衰爆,仲要唔齊,校長都話我地well done,真係俾佢吹脤'
跑4x100 , 最尾
校運會------好無聊,又俾班男仔扯辮,都唔知乜鳩事,on9,林放學先俾返條橡根我...頂
為咗避難,於是落咗去同Sharon當值,同佢都幾好玩,仲係度大大聲play 歌聴
HEA下HEA下第一日既校運會就咁又過咗la |
2009 年 10 月 24 日 星期六  |
2009-10-24  |
分類: 未分類 |
剪咗頭髮'剪到好短lor>>:好樣衰
講到明話修剪,佢都要剪咁多,唉!!
條辮變到好細條>>唔知點見人好
qwertyuioasdfghjkl︾
|
2009 年 10 月 9 日 星期五  |
| 2009-10-09 |
分類: 未分類 |
宜家先發覺原來上中文堂係咁好玩架,爆好笑lor...同佢地3個玩
笑到癲哂,老師都冇鬧
真係好呀>:)
上DE堂既時候
玩果個''''監獄風雲''''
我做囚犯,一走就俾人撞到仆街,超樣衰^
撞到人Sorry都冇句,有冇禮貌架你...妖
...................................................................
|
2009 年 10 月 2 日 星期五  |
| 2009-10-02 |
分類: 未分類 |
琴日,去咗西貢旅行:-
但係果度冇乜野好玩
去咗k 房坐咗一陣,就去攞燒烤包^^
以為好大包,點知好細盒
行去燒烤場時,呀Ray帶我地行捷徑,搞到差d趴街冇得
d人燒唔夠一半就撇哂去玩,搞到我都要閃人
同Ada呀,Sharon呀佢地去食lunch
跟住去咗租拍打壁球消磨時間(我冇玩過)
好快就走lu''
放學之後,去咗會所HEA咗一陣,就番屋企:-)
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|