嘻嘻,之前同屋企人去咗^香港公園^度半日遊!!!之前呀哥畢業,冇去到!
宜家補返,同佢映咗d相! 傻佬之個人相
聽日開始停課2個星期,本來好開心既!!
但係最衰末考完試丫
真係好鬼死麻煩!!!
唉,算la,
過去既野就唔好再去諗la
唔好再為佢啲野而擔憂la
真係好煩,好乞人憎
你唔係度,令我冇咗果種安全感'/令我感到很孤單
回想起我最快樂那一年多`是你陪我經歷一切
可惜快樂的日子總不能長久
雖然你不在我身邊,但我相信你的心還在這裡的啊
煩...煩...煩 唔知要等到幾時先可以見到你呢??
唔知要等到幾時先可以轉去xx當??
同我個位有心靈相通既好朋友一齊玩呢!!
為什麼....那些回憶 難以忘記
留個cm給我好嗎??