星期五啦^v^
早會`
吾算長`
但系吾想企`
好熱好攰`
中文x2`
kfc請假我冇gag聽又冇人陪我玩過3關`
忍吾住訓左1陣`
小息`
食完野上返去攞3`
p.e x2`
f.2聽講座吾使上`
跑完圈做完sit up自由活動`
打左半堂羽毛球`
同miss wong傾左成堂`
學校d蚊好毒牙`
lunch at 大家樂`
好早就食完`
快餐真系快餐xd"
cl`
吾識做-333-"
好討厭cl堂`
eng x2`
做passive voice做左好耐`
之後做模擬TSA`
放學`
代dorothy去社大會`
完左去食撈`
桃太郎?!1字眉?!
笑左好耐x)x)
back home with sally`
返到去食完飯諗住訓半個鍾`
點知訓左好耐<3
夜晚訓吾著hea到5點先訓`
|