今日0715都吾想起身-333-"
好趕咁出門口`
派卷~~~
臨放個陣宣佈返埋聽日就停課=[
唉唉,,聽日就變左系f.2既last day`
d試後活動冇哂-.-
呢個F.2好似過得好快,,,
真系好吾捨得,,,,
放學等埋sally就去422`
0130返2e等王sir對卷`
你吾好對得再慢d`
返番上去同nat玩電腦*畫白板*
玩facebook既心理測驗`
原來我地系米奇同暗戀麥當勞叔叔既小飛飛xddd"
4點幾走同kelly*nat去松記`
跟住nat陪我去橘子買材料`
本來諗住去8樓睇下`
點知個間野逄星期三休息-_______-
2個人又好無奈咁行返落去‵
真系俾條樓梯嚇死‵
跟住搭小巴返屋企`
哈哈`又玩家庭遊戲x) |