朝早同kelly搭小巴去象山搵nat`
早會`
miss li講珍惜時間`浪子故事`
唔算悶`
maths x2`
有留心聽書=)
俾老馮叫左出去做數-v-"
做左好耐先做完`
小息`
溫english dictation`
English x2`
dictation`
之後去mmlc`兩個人一部機`
柯文龍你好低能囉`
四個人係咁玩`
笑笑笑笑笑;]
搞到要錄好多次=p
lunch at 五十嵐`
點解我d野黎得特別慢??
見到miss li同其他牙sir and miss食飯`
入hall`
中文and普通話說話比賽`
有d人讀得好搞笑xp
邱柏俊狂篤我囉咩事`
不過多謝你個兩隻腳俾我掠手x)
放學去蕙荃睇男C`
novel好緊張xddd
最後平手加時`
輸39:42=[
有點失望`
同novel,sally去荃灣公園`
之後搭39A wif sally:)
|