羅小姐當日很喜歡我為她做的造型............... 伴娘也很滿意我幫她化的妝..... 而且伴娘還說跟我學化妝... 還說一定會打給我約時間~~ 多謝你啊!!! 現在我和羅小姐成為了朋友~~~ 很高興認識你啊~~~
近排工作很忙...冇咩時間影相 更加冇時間update blog ... 請大家見諒!! 一班好nice o既姊妹們....
羅小姐同我同年紀.... 唔知係咪因為咁同佢特別好傾!! 我地 BIG DAY 28-9-2010 見啦!