..........喝茶 x D
不是說這個 la
大家還記得---
終極一班(我們班)的
大漫畫.....嗎?(因為不是電影)
我看在這個月可以出到了
要看問我
P.S.(注意):一開頭有D悶
但唔好未看到一半就放低
因為會好傷我自尊心...T T(哭)
THX
多謝支持
如果反應好的話..
我會出下一本.....大漫畫(都話唔係電影囉.....)
請多多支持...