生系中國人,死系中國魂
要我學英文,梗系 可能
英語唔合格,更顯我性格
數學唔合格,老師負全責
語文唔合格,我都 辦法
考試考得好,全靠隔離好
考試考唔好,隔離唔識做
這個中國人,真系失禮人
叫 學語文, 話 低能
叫 學英文, 話 可能
叫 學計數, 話會頭暈
考試考得好,全靠運氣好
考試考唔好,完全意料到
唔駛睇相佬,大家估得到
返學九個月 怨聲已不絕
晨早六點九 趕住著衫走
路口等小巴 車費又再加
爬到校門口 仲有幾層樓
望望班房內 竟然 人在
聽到人示愛 遲到又要再
今日第一堂 學生已發狂
漏帶一本書 九族都要誅
空堂唱下歌 傾計都唔多
科學 連擊 聽完都唔識
跟住中文堂 擦鞋仔最忙
最後英文科 變曬做睡魔
打鐘各自飛 就 又一 Day
返學為左乜 日日被糟質
返學等放學 放學飲可樂
|