筆記簿

悟以後之不諫

知來者之可追

115878754
暱稱: 滷二
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
廣西行
秋風起-0-
心愛的手機..
生日快樂
失戀
文章分類
全部 (177)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
julia
yan
老艾
肥蛇
金英
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 177
留言總數: 216
今日人氣: 0
累積人氣: 9671
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 9 日  星期六 晴天
@.@

今日大佬生日..生日快樂...恭喜恭喜...去左唱k.....跟住行旺角.....最後就去左hku溫下書...咁就一日...

上左一個星期堂...堂堂都咁認真...應該玩時玩...應該靜時靜...應該吹水時吹水..應該聽書時聽書...但開始覺得無聊...這不是我想要的中六......唉........少緊班志同道合之士...求學的生涯上少左點色彩.......唉........

刊登時間︰2006-09-10 02:16 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 2 日  星期六 晴天
加油啦

琴日諗住買禮物送別郭大小姐.點知無開間野..今日神早就飛左銅鑼灣等佢開...點知等左個幾鐘都唔開...又到夠左約佢地時間..唯有算啦..有心就夠啦

之後同郭大小姐佢地一齊食飯..跟住去市政局吹水...會考真係殘酷.....

依家佢都差唔多出發啦...祝你一路順風..開開心心......另外...寶林亦都係一路順風.前程錦繡

刊登時間︰2006-09-02 09:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 29 日  星期二 晴天
石澳行

琴日同班fd去bbq..第一次咁多人咁齊人..亦都係最好玩ga一次..

唔知係咪未出發先興奮..前晚搞搞埋先3點鐘先訓到..6點鐘就俾阿媽叫醒準備返西環..

係堅欣打左個幾兩個鐘機等齊左大半人..跟住就出發...

去左石澳..去人地後花園燒...中午熱到乜鬼咁...d汗好似落雨咁流...不過都係咁好玩=.="

等到陰d...就去打排球...打完諗住俾d浪沖下隻腳..點知俾金同甘拉左落水..跟住緊啦拉返人..成功地ko左阿何 阿譚 同阿福..後來朱仔來埋...大佬江好似條美人魚咁係咁游..幾個係度玩水超正...原來海灘d水都唔係深姐...發覺我每次想自由式咁游水都係90度沉落去ga..

玩完水就返去換左衫..阿毛來埋.之後又去踩單車...初初踩都唔錯ga...雖唔快..但都唔跌...踩左十五分鐘ga上坡..到左落坡超正..一路鏟落去..都唔駛幾分鐘..返轉頭第二次落坡...就發生左里個抄車意外=.="彎左個車頭同脫左鏈...多得金車左我架車返去.同阿何車左我返去..岩岩好落雨

跟住又去bbq避雨...夜晚又去打排球..打完返去吹水..

返西環時..由於無計到小巴度位數問題就上左車..漏倒左郭大小姐佢地..真係萬分唔好意思..但里個紳士唔好做..為左補數..係mtr等埋佢地....

小巴度見到三個好有個性ga大陸遊客同車大炮司機

10點幾搵左寶林.係公園做推拿..正到乜鬼咁...之後就去阿譚度訓

今日打左鋪機..就左源哥度....返左屋企就俾人鬧..陰公.....不過都係值得ga....等有假期再搞多濟...

 

刊登時間︰2006-08-30 12:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 19 日  星期六 晴天
多事的兩個月

6月7號謝師宴.諗住幾開心想打返篇日記..電腦就神左..一入廠左係兩個月..仲成世界GA 

跟住各自各個為賺錢而努力..

賺左假期GA第二桶金..2540大元..7月10號就返左大陸..除左小小錢唔係我出外..大部分錢都係自己食自己..都駛得幾差唔多下..兩個星期雖然無乜點出去行街玩..但幾乎每分鐘都係同緊FD一齊..阿叔屋企成左我個酒店..除左LUNCH同SLEEP外..大部分都係出邊..臨來返香港時仲識到個泛泛之交..但識GA方式幾特別..唔知下次返去仲撞唔撞到佢..

24號返左來香港..發左一次前所未有GA高燒..中午燒..下午好返好多..夜晚來多次勁GA..第二早好精神..但都係被逼去左睇醫生..38度..下午又出去打機

8月8號去BBQ.但係就不幸地唔見左包主要糧食..搞到五個人燒三十幾粒丸.廿條腸.搞到無錢再買野食.仲要去碌EPS..買左D燒完掉GA野..簡直曬錢..

9號放榜..班友遲到..等我牛左成粒鐘..乜心情都牛曬..去到放榜..升到..但心情並不是好開心..一來年年都係咁升..升到好似係必然會發生咁GA事..但都覺得自己好褲碌..二來入左個班..空蕩蕩GA..勁唔知點講..跟住同佢地周圍僕..但都係混吉..到10號打邊爐..個個都DOWN曬個心..無曬心情..我都係食得勁少野..

14號又打過邊爐.今次大家心情好返好多..出席人士亦眾多..有MISS.明姐.寶林佢地等等..

琴日去左打璧球..打到大脾酸..

今日拖左疲乏GA身驅去左囉返部電腦..跟住即刻去返工..捱多兩日就唔撈-0-..返到屋企..唔知點解隻老鼠仔郁唔到..搞到要同鍵盤..依家俾我研究咪手寫板.都好D

希望各位快D搵到自己想要GA學校啦

刊登時間︰2006-08-19 02:30 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 11 日  星期二 晴天
...

中山的朋友打07547381003或15914797067找我

刊登時間︰2006-07-11 09:18 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]