筆記簿

悟以後之不諫

知來者之可追

115878754
暱稱: 滷二
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
廣西行
秋風起-0-
心愛的手機..
生日快樂
失戀
文章分類
全部 (177)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
julia
yan
老艾
肥蛇
金英
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 177
留言總數: 216
今日人氣: 0
累積人氣: 9673
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 4 日  星期日 晴天
轉工

一個星期做左兩份工..我都為自己覺得自豪=.="

今次做加記..第一日返工就覺得我會做得幾開心下...d同事固然好人..成日笑笑口..嘻嘻哈哈咁..睇落個心都輕鬆好多..d客都唔差..幾好人..唯一覺得不足ga就係見到d客食菜..自己得個望=.="

係餐廳後面養左兩隻貓..但我今日淨係見到一隻..幾得意..又唔怕人..聽日買d貓糧俾佢食先得..

刊登時間︰2006-06-04 01:44 AM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 30 日  星期二 晴天
醉酒乘客加瘋狂司機

做左兩日惠康..命都短幾命..不過算..照捱..有好工即轉..個經理都癈ga..字都唔識打..用手寫版..成日癈話多過茶..

今日放工之後去打機..又喂狗..三隻狗係度廝暴隻老鼠仔..d狗仔見到我.好似見到殺父仇人咁..惡到死..

撘小巴返屋企..撞左d醉酒乘客加瘋狂司機..成班醉酒佬係咁係小巴度大呼水叫..由其係佢地入邊個經理人物..當自己係導遊..係又係對住個司機講頭文字d..講左n咁多次..又話飄移..個司機又會聽佢講..開快車..係咁超速..平時頂多去到5x..今次去到就來80..連轉灣都唔減速..都係7x..當正自己拓海..真係佢唔要命姐...唔好拉埋我落水..我仲未證明俾人睇我識單車ga..唔想死住..不過個感覺好正=.="

今晚要自己一個獨自享受睇鬼碟ga滋味-0-..正

刊登時間︰2006-05-30 01:50 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 21 日  星期日 晴天
聽日就可以解放啦

里三日間歇性自閉症發作..成日都唔想講野..唔想咁八卦..想自己一個..享受自己一個ga安靜...加上時間不多..要納於言而敏於行..一來專心溫書..二來唔阻住別人溫書..太偉大啦我突然覺得=.="

睇落似溫書好入神.唉...其實魂遊太虛...變返好似中一咁自閉...

學校溫完書..告辭左佢地之後..突然想自己一個去喂狗...

去遠遠俾佢地望到..既然唔show我..再行近d..前所未有咁熱情..係咁仆咪來..又企圖騎住我背脊..好彩我閃得快..平時有咁熱情就好啦..等到依家落雨..成身濕曬..想騎我身..我唔一個窩里踢佢落海算俾面..又見到小黑..傷勢幾樂觀..聽日就可以拆線..

聽日算係考最後一科...個腦好空白..希望聽日唔會考得衰啦...順便告別自閉....

刊登時間︰2006-05-21 06:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 15 日  星期一 晴天
珍豬襲港..

里兩日返西環都唔係溫書ga..玩足兩日..又打波又打機..人生得意須盡歡...

今日又去喂狗..見唔到小黑...見到d狗仔..起惡..有野喂佢..摸兩摸都要吠人.縮慢d..手指唔見左都唔知咩事..惡到爆..下次帶埋d大狗去蝦佢先得..真係三分頻色上大紅

聽日文學人要加油啦..我就溫曬啦..區區幾廿科..乜死水..國傷..楚辭..倒轉背都識..里兩日都搞住d文學人..阻住佢地溫書..有d過意唔去tim..希望各住文學人聽日旗開得胜..一齊升上中六轉經濟...

刊登時間︰2006-05-15 09:58 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 14 日  星期日 晴天
會考無難度-.-

要考ga野都考得七七八八啦..一切都比我想像之中簡單..可能我諗得會考太恐怖啦卦..但又唔多覺..考試前我仲好輕鬆...

總體來上..全部都考得好順利..得英文離左題..數學長問答唔掂..經濟長問答耿耿於懷..地理無乜feel..其他都正常..應該合格或以上ga-.-"

最正都係中史..唔知點解..覺得考起來ga感覺好正..一路吹水..離開肥佬ga邊緣.....寄矛厚望今次..

世史仲有幾日..等我好似刨丁啦里幾日刨爆本史書先..

今日去睇狗..黑仔太令我失望啦..同狗打交唔夠打..仲要入醫做手術..連針..個頭仲要插住支飲管似ga野幫佢個頭洗濃..太可慘啦..一見到差d認唔出係佢來ga...

刊登時間︰2006-05-14 10:59 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]