| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 5 月 2 日 星期二 |
 | |
| 坐f望合格 |
今日考完中史.覺得太簡單啦份卷-.-做起來仲輕鬆過我做mock卷..好耐未試過覺得考試係咁輕鬆..甲部半粒鐘左右就做完.乙部用左粒半鐘做.做完甲部諗住可以粒半鐘就走人.但發覺係唔得ga.太多水吹啦.唔知有冇吹中piont.但係真係愈寫愈想寫-.-"考完就去打機.打左成個下午機.覺得今次中史合格或以上有望啦-.-希望唔會好似mock卷咁空歡喜一場.
|
| 刊登時間︰2006-05-02 08:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 27 日 星期四 |
 | |
| 恭喜恭喜.. |
今日林同事生日.係學校同佢慶祝.在場的我諗個個都係第一次咁同人慶祝生日.第一次做d咁肉麻ga野.不過點都要ga..壽星女我諗都係第一次俾人咁慶祝..
大家都玩得好開心...放學校miss劉又請食飯..係碌野開餐..我杯白雪公主既被倒卸..可惡..-0-
跟住就係雯姐ga監視下喂狗..俾我見到佢住係邊..己後飲茶都易d.仲見到佢囉住條底褲係度求救-.-.個狗女勁乖..叫左佢三次sit..佢三次都有sit..仲訓底係度..又同甘拖住金毛隻手..等佢企走身..用兩隻腳行路..佢即然叫都無叫聲..實在太乖啦..
跟住就去搵學校..行到我大汗踏細汗..都係唔係好熟係邊..睇來都係坐的士安全... |
| 刊登時間︰2006-04-27 12:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 25 日 星期二 |
 | |
| 光陰似箭 |
里兩日好開心..日日返學校溫書加吹水..放完又去喂狗..即溫書加娛樂於一身.又溫到書又唔悶..簡直係快樂似神仙GA溫書方法..
發覺我愈來愈愛上D狗啦.走果時.里兩次都有狗跟住走一大段路.跟到我地過咪公園..又係廁所門口外等我地.今日仲入咪廁所..D狗太有靈性...
聽日林同事同豆丁生日..恭喜恭喜.... |
| 刊登時間︰2006-04-25 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 18 日 星期二 |
 | |
| 西瓜.... |
今日好充實...做左半年經濟pastpaper..兩朝中史....做幾下健身野..半個鐘羽毛球..去左香港大學..食左半個西瓜..一個公仔面..半粒鐘冤枉路...同咪一大段ga八卦野...總括而言..係香港大學係吹水聖地... |
| 刊登時間︰2006-04-18 12:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 14 日 星期五 |
 | |
| 正-0- |
短短廿四個鐘頭..我喂左三次狗...第一次同榴槤同林翠楣去..個狗女太搞笑..一摸佢..成隻即刻爬地..肚向天咁..擺明就叫你摸佢...走果時..仲跟住來..又見到d兒童不宜片段..
第二次今日點幾..食完飯..又係同榴槤同林翠楣去...發現得返狗女係度..其他唔見曬...於是咪去搵咯..點知俾我地發現在前面有隻母狗..生左三隻狗仔..其中一隻好搞笑...又肥又短..走果時.個囉友左右搖擺..勁得意...
第三次同甘去..全部狗齊曬..諗住唔睇喂開果四隻狗先..去睇左果幾隻新發現ga狗仔..點知果四隻.除左隻狗女..其他三隻跟住來..趕極都唔走...嚇到三隻狗仔..得返隻肥仔狗出來...走果時又跟住...好過癮..好有里個滿足感.. |
| 刊登時間︰2006-04-14 09:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 36 | »
|