今朝..*6點半到起身..之後整野..出門口..*本身約左云云食早餐嫁,,不過打俾佢冇人聽..之後我就同左牙靖個d 食啦..*本身諗住番學o既..不過so雪儀唔番學..我就同佢一齊唔番..入左沙頭角啦.!入到去..吱喳又唔想番學..之後3個1齊去左學老x 坐..坐左好耐..傾計..!之後11點幾..吱喳番屋企..我同so雪儀去左買煙..之後去左會所坐..點幾鍾..頂唔信..好悶..之後番左屋企..!番到去..佢唔知我冇番學..!*哈哈''''''之後我就係屋企沖涼..玩電腦食野..!4點到訓覺..!訓到7點幾..俾人嘈醒左..叫我起身食飯..!之後食到勁飽..!之後又訓左一個鍾到.!偉業打黎嘈醒左我!**之後傾左一陣..起左身..!之後玩電腦..睇電視!!!!!!
HELP ME AR!!*
why ar??我已經想放手..唔再想諗你o既時候..就不停咁發夢見到你..我哩幾晚都係夢境見到你..唉!!!!!!!!>0<''天ar!唔好玩野啦!!*我真係好想放手+放棄啦..!!眼見佢已經有了愛人..我係好唔[低得]但係咁又可以點姐??我唔想因為你已再煩惱..!我知道佢會帶條女番屋企..咁都算數啦..!我都要接受啦..!點解仲要不停咁夢見你姐!!唉...........*要我點做牙! |