4點幾去左身....*之後玩電腦..*傾電話..係屋企食飯...!食完飯..就沖涼...整野出左去大po 搵貓貓..之後同貓貓一齊去左m記食野!**冇啦啦多左包薯條!!*哈哈^^*食完野..等埋豆腐出黎..一齊去左打機..本身諗住玩灣岸嫁..點知..冇得玩..打左一陣..諗住去食野..點知又話番上去啦..番到上去..!*陪豆腐食野先..之後入左838 拎kkkk...過一過左埸搵yoyo..*點知見到雯!*同佢一齊跳左陣無!!!入左yoyo間房同yoyo傾左陣計!之後過番838搵貓貓..同豆腐係無池跳無,,!*>0<'.7點幾..我地就走啦..番到屋企..8點幾..!!
今日..2點半俾胖胖嘈醒左!之後起身,.食野..玩電腦..!之後就整野出去啦!!!同胖胖同埋佢牙哥出左去聯和x搵埋牙鷹..之後1齊去左食野!!*食完野..上左角吧打機..打左2個鍾到..清輝都出左黎..!之後4條友諗去邊..最後去左唱kkkkk!!*冇啦啦又落大雨..超大雨..!勁煩..之後出到mk...搵埋牙雞同佢條女..就上左去唱kkkkkk啦..之後彥都黎左..偉業又黎埋..豆腐都黎埋..!唱到4點幾..*番左去..番到屋企..傾左一陣電話..!就訓覺!!*
今朝..唔知醒..最後都係冇同家榮個d出去打機=0=''!起身 3 點..約左張美欣出上水食野..整野..!出到去..去左老地方..!之後食完野..見到玲...sd 左兩手歌俾佢..!我終於給夠4個印啦..!之後我地去左睇下有d咩野買俾胖胖!過多陣..彥黎左..之後我地就一齊睇啦..最後買左件333!!!我地買完之後..冇$$$$!=0=''之後上左彥屋企..睇碟..睇左一陣..我就番左屋企啦..!番到去..教我表弟做功課..!
今朝..6點半到起身..之後整眼訓咁整野..之後去左安居搵孫c先..之後再一齊搭車出粉嶺..出到去..搵fung..佢請我食包包!!好開心^^!之後我同孫c 係後樓梯到坐左陣..再去左求答![[姻緣]][[學業]][[家庭]]!再去大po!!都唔知應該話今日黑仔好牙定係點..*落車個陣..突然落超大雨..好似落狗屎咁..!最後都係要迫住搭的士去唱k..!唱到12點幾..我地就走左..之後去左海濱坐...又熱..又攰..行到就黎死!!係海濱坐左一陣..點半到行去火車站..番到上水..孫c 番屋企..我去左商務睇書..睇左一陣*彥同張美欣出左黎..!我地一齊去左老地方食野..!之後我仲給左兩個印..仲差兩個就可以做VIP.啦..!食完野..番左屋企拎$$$!!!勁唔舒服..嗇想睇e生..不過最後都係冇睇..!只係知道今日不停咁流鼻水..!超辛苦..睇下聽日仲係咪唔好番..如果係先睇e 生>0<''!番完屋企出番去..同恆恆諗住係上水打機..點知超級多人..最後落左聯和x 打..!諗住走個陣..見到麥子個d!!!!!*打完機番左上水..上左彥屋企睇碟..8點幾..我就番左去啦..!
{{{{{{希望 快D好番啦!!!!唔想咁辛苦牙>.<''}}}}
今日''''唔知醒..一醒個陣已經成8點幾啦..之後冇理到..照訓..訓到4點幾..之後打俾孫c 睇下佢係邊..佢仲係學校!咁我就係屋企玩電腦整野食啦..!超悶......6點幾..過左去搵孫c ..同佢傾左一陣計..咁我就番左屋企啦!!番到屋企..傾電話..玩電腦..!唉..今日係悶死左牙!!!!!!!*
而家o既我..只可以面對同埋接受,,既然事實都已經係咁..咁仲可以改變到咩?我唔想再諗..覺得你同佢o既野已經唔再關我事..!你同佢再開心我都唔會因為你地而唔開心..!!