..

*||..,'.,.★友誼是脆弱的東西…〞〞
::;*] 像其他易碎而珍貴的東西一樣+||●',,,
////||!°* 需要很小心才能維持,,''''*
19891215
暱稱: TinG
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...........
........
.......
......
.............
文章分類
全部 (648)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
好友日記
阿焯 阿紫 阿豆 肥康 阿強 阿慧 阿希 阿藍 阿moon
日誌統計
文章總數: 648
留言總數: 133
今日人氣: 7
累積人氣: 3334
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 28 日  星期五   晴天


... 分類: 未分類

今日返8:30..上電腦堂做下野咁又過左2

諗住去電腦室..點知冇位..就去左圖書館..豬仔玩電腦

我同a強就上搵書睇我搵本書都幾好睇d恐怖

未睇哂跟住就上中文又做野..跟住去左ok食野….

仲有時間..就去左惠康…a強請食野..thx!!

返到去上vb…做下野又過左2跟住上數學

好搞笑囉…a..sir去拎番d..雷公就拎個鐘落黎較快3個字

咁咪可以放早d仲叫輝哥唔好同a..sir…a..sir返黎都唔知

就放果時輝哥同a..sir就放先同佢講=  =

真係吹佢唔漲..之後我地話係佢自己較..哈哈

跟住返屋企..沖涼食飯玩電腦….你唔好再煩我啦..唔該!!

 

 



2005 年 10 月 27 日  星期四   晴天


.... 分類: 未分類

今日返12:30..又係好趕咁返去

返到去唔係好多人..佢又冇叫我簽到

之後點埋名跟住上英文做左份野

listening…講得咁快..跟唔到

之後佢就話下堂先默書= =

之後課室個鐘..怏左4個字

佢都唔知…3:05就放左我地走

哈哈..返到屋企4:00..之後玩電腦

同傑....msn…同另一位叫aicq

 

 



2005 年 10 月 26 日  星期三   晴天


..... 分類: 未分類

今日返12:30..12:10仲係屋企...

跟住好趕咁去西鐵站...12:20...返到去12:50

係咁遲...計我冇返就唔掂..我出席率80%就收警告信

70%就冇得讀...今年好似好易好快就80%咁...

第一堂上flash..跟唔到...陣間果堂再做...之後上普通話

都ok冇咩野...劉翔坐左黎..卡卡劉翔..之後佢地班人係到掉野..

有茄汁嫁...中左死得..差d中左我...佢地叫我行開= =

上完呢堂就上生活技能...今日一個一個出去同a..sir傾野= =

冇咩野...咁就過左2堂..跟住上flash..做埋果d...

HELLOWEEN果個做到好怪..d字調轉...放5:30

搭"車立"..豬仔...層層都禁哂= =層層停..跟住有人入左

先好笑...層層都係咁停..冇人出= =之後返屋企玩電腦..睇電視

同a強..豪..傑..劉翔msn...

 



2005 年 10 月 25 日  星期二   晴天


.... 分類: 未分類

今日唔洗返學..10點幾起身..玩左陣電腦..

食野..之後都係玩水滸..同人msn咁...

夜d就沖涼食飯睇電腦...!!



2005 年 10 月 24 日  星期一   晴天


..... 分類: 未分類

今日返9:30...上中文..跟住上pe..唔想上..

冇換褲...係到坐..坐左2個鐘= =..放lunch去左ok

食完又去惠康...玩野= =跟住返去上vb..都ok啦

跟住上英文..做左好多野...做做下又訓下...

訓著比a..sir叫醒..好眼訓..放5:30就搭車走左返屋企

沖涼玩電腦..食飯..睇電視..a旺好搞笑^^之後打日記囉!!



2005 年 10 月 23 日  星期日   晴天


.... 分類: 未分類

今日10點幾就起左身..之後去食野..果間野唔好食嫁

咁就冇食到...去買腸粉..都OK好食...之後上左A婆屋企一陣...

A爸幫佢整水喉..一陣就走左..行下咁..撞到我a姨...

先知道表姐仲未出院= =E生話BB臉黃..要照燈...

佢話唔洗抽血啦..檸檬仔..好搞笑...唔知幾時先走得= =

跟住就返屋企..玩電腦..6點幾出左去食飯....

今日唔知點咁多人食...等左好耐先食完...

返到黎沖涼..玩水滸..聽下歌咁...之後就打日記!!



2005 年 10 月 22 日  星期六   晴天


.... 分類: 未分類

今日10點幾就起左身..之後出左去食飯..

行左陣...就上左a婆屋企...又執屋= =

a..e果d又係到...差唔多7點先走...

返到屋企沖涼食飯玩電腦....玩水滸

玩到1:00就訓啦...

 



2005 年 10 月 21 日  星期五   晴天


.... 分類: 未分類

今日返8:30..好早起身..7:30..好眼訓...

返到去遲到..之後做下野...寫到手軟...

又講番上次數學小測d分..得30分..仲要唔係自己做

抄人的..a..sir話要合格先升到班..點算!!

有一個鐘空堂..去左電腦室..我我同a強2個

豬仔去睇e生...跟住上中文..又係做下野咁..

之後放lunch..去左大家樂..食左$27貴左咁多既!!

食完仲有時間..又係去電腦室..玩左一陣..就上vb..

又係做下野咁..好眼訓...上完2堂vb上數學..都係唔係好明

死得!!...放5:00..同麟..雷公..仲有佢2個fd...仲要輝哥係到= =

去搭車...唔好玩啦...輝哥..死開啦..咁都要比人玩= =

跟住搭西鐵..又係同雷公同佢fd...落到元朗就返屋企...玩電腦..

沖涼食飯..玩水滸...要快d..10萬呀..之後就打埋日記!!!



2005 年 10 月 19 日  星期三   晴天


... 分類: 未分類

今日返12:30..10點幾就起左身..之後都係玩game

同糖糖msn..返到去上flash..唔係好識..之後上生活技能..

跟住再上2堂flash..放5:30..返到屋企..沖涼食飯玩電腦..

睇電視...



2005 年 10 月 18 日  星期二   晴天


.... 分類: 未分類

今日唔洗返學..11:00起左身..之後玩電腦...

係咁玩..玩到4:30就出去啦...去屯門e院...

我表姐生左bb..bb好得意..卡卡..佢話好辛苦...

仲要生果時比e生鬧...話唔好玩啦..佢同佢老公係到玩

佢話入黎係咪生嫁..仲掛住玩..哈哈..又話仲唔生就焗死左個bb..

好搞笑..之後睇佢個bb..好得意..唔喊既..係到訓..

6點幾就走啦..見到好多人黎探佢..返到屋企..7點幾..

沖涼食飯睇電腦..玩電腦...仲要今日買雪糕中左隻金色既跳跳虎..哈