今日係考試既第四日.今日係考數學~好容易呀!!根本都唔洗溫書!!~為你地打氣呀!!~
打氣
李逸朗
如若成功等於孤單 寧願簡簡單單
誰在世界 能一夫當關
有一吐苦水怎支撐
難得一起分擔 離別你最不慣
別放手 下決心伴你走 甚至天空都變舊
承諾過 來日我還是我
成熟了愛會更深厚
回望 天天一起 徘徊各種天氣
賺過那些悲與喜
有沒有洩氣 亦有你打氣
就算跌低亦會企得起
願你比心機 為你我會爭氣 自信有一天會飛
你以後 眼淚流請加油
定有我 緊你
別放手 下決心伴你走 甚至天空都變舊
承諾過 來日我還是我
成熟了愛會更深厚
回望 天天一起 徘徊各種天氣
賺過那些悲與喜
有沒有洩氣 亦有你打氣
就算跌低亦會企得起
願你比心機 為你我會爭氣 自信有一天會飛
你以後 眼淚流請加油
定有我 緊你

★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|