琴日一時興起整忌廉汁-0-... 買左盒忌廉磚玩 可惜.. 唔識打茨>~<" 搞到成灘水咁=.= {忌廉水?!} 睇完幅相都唔知咩來..哈 好失敗 Orz... 但係好好味A_A'' 好香奶味XD 今日就出了去葵芳逛;;; 買了一堆戰利品XD 跟住就買了個點JACK番家咬 A_A 正正!! 搵左好耐既3面鏡>~< 最後係家襯左一套咁既衫出來=.= 睇落去高左A_A 然後呢一日就咁過左去了-~- 一陣仲要出去搵FD吹水-0-...XD
今日考ORAL了-~-'' 沒什麼感想啦 =.=
得過扯過.
番到家之後都唔知做咩好了;;;..