|
|

呼∼今日成個下就係度執屋=.=''' 掉左兩袋衫+1袋雜物出來
然後我將一大堆書同FILE掉踾落床下底!!超爽
跟書本說BYE BYE* 等左呢日好耐 >W<" ;;
晚上同姐子+映映去跳舞;;; HIP HOP DANCE @@;
去到好多女仔-~-; 個個都好SHARP;; KIRAKIRA @_@;;
一開始拉筋..打左成粒鐘=.= 痛死......''
最後成個人震哂{鬼叫你成年冇做運動!!}' '
之後開始跳啦 @_@ 首歌好好聽''到E+仲未知咩名=.=
救命救命=.= 甩哂拍子''哈哈/// 兩年冇跳了 /____\'
跳舞變成MARK舞-~- 陰公''
事後聽映映說先知原來=.= 係EO2個ERIC教的 ,,,
xDDDD''

|
|

朝早蒙下蒙下地起身去廁所-~-
一出房就聽到媽媽話:去買手機囉!!去唔去阿
哇!成個人醒哂>33<;;
出了葵芳逛;;; 其實好想要SH906I 的 :(
但係實在太難搵-~-;; 行了好多間
睇中左LG LOLLIPOPS +_+;;
爆令令阿!! 嘈了很久丫媽終於肯買俾我 +_+
可惜要過幾日先買到;; LOLLIPOPS你要等我哦 >__<
然後買左好多小食番家A__A
YEAH YEAH YEAH 開心的一天;; !!

|
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 24 | »
|