|
|

★;;3 MAY, 2010
CE完一輪;; 終於有番D時間上來打日記=.=...
每晚上反EA果個FB..越睇真係越灰;;之後既考試都唔知點過好了
不管了''無論佢點玩野..始終都要考-_-;
 
前日SOSO找了我去飲酒;; XDD 條友好快醉左 =.=
但我最後都WINGWING地'' 那支醉其他幾正呢;;
黑加倫子味;;

然後.. 呢排都愛上了食豆腐花!!!' 太正了!
幾乎每次出去CE完都買番一碗番家..
前幾日青衣戲棚開了.. 我地仲去試 芒果西米撈溝豆腐花呢!!

|
|

★;;22 APRIL, 2010
今日沒什麼事發生.. 還有幾粒鐘就CE了..
現在就..想到什麼就打什麼吧;; :D
回想起以前的自己;; 好記得.. 每一篇日記都總有淚 :D
寫日記只是讓自己發洩心中不快.. 更俾人鬧過[唔好以為得你好慘啦]
但說真的;; 我日記打乜關你咩事姐 >W<"
每打完一篇日記... 我就當掉了一件心事。
每一次傷心的源頭都是為情'' 為友情;;友愛情;; 為世事...
其實有D根本就不必要的.. 但誰叫自己係一個多愁善感既人;;
什麼都想感受一番;; 體會一番;; F.3的那本日記簿;;
無數的淚無數的痛,,, 過了兩年還是把它掉在一旁 從不理會..
證明自己已經放下了;; XD..
以前每望MON都期望某人ADD自己; 每望電話都期望他SMS自己
每出街都期望能夠撞到他;;; E+. 誰都不是了~
不再冇事都望MON. 不再冇事都望電話. 出街不再撞到任何人
每晚日記不是打D咩感性文章.. 只係閒閒地寫自己當日做過什麼;;
每次有人為情煩.. 我又不像以前咁RE了一句 [唉~_~我夠係]..
反而好平靜地安慰人..
日子盡是過得平淡.. 盡是無牽掛; 但總覺得缺少什麼似的。

|
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|