ADZUKI
暱稱: 璃:)
性別: 女
地區: 荃灣區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言



2010 年 5 月 3 日  星期一  




;;3 MAY, 2010


CE完一輪;; 終於有番D時間上來打日記=.=...

每晚上反EA果個FB..越睇真係越灰;;之後既考試都唔知點過好了

不管了''無論佢點玩野..始終都要考-_-;

 

前日SOSO找了我去飲酒;; XDD 條友好快醉左 =.=

但我最後都WINGWING地''  那支醉其他幾正呢;;

黑加倫子味;;

 

然後.. 呢排都愛上了食豆腐花!!!' 太正了!

幾乎每次出去CE完都買番一碗番家..

前幾日青衣戲棚開了.. 我地仲去試 芒果西米撈溝豆腐花呢!!




 







2010 年 4 月 22 日  星期四  




;;22 APRIL, 2010


今日沒什麼事發生.. 還有幾粒鐘就CE了..
現在就..想到什麼就打什麼吧;; :D



回想起以前的自己;;   好記得.. 每一篇日記都總有淚 :D

寫日記只是讓自己發洩心中不快.. 更俾人鬧過[唔好以為得你好慘啦]

但說真的;; 我日記打乜關你咩事姐  >W<"

每打完一篇日記... 我就當掉了一件心事。


每一次傷心的源頭都是為情''  為友情;;友愛情;; 為世事...
其實有D根本就不必要的.. 但誰叫自己係一個多愁善感既人;;
什麼都想感受一番;; 體會一番;;     F.3的那本日記簿;;
無數的淚無數的痛,,, 過了兩年還是把它掉在一旁 從不理會..
證明自己已經放下了;; XD..

以前每望MON都期望某人ADD自己; 每望電話都期望他SMS自己
每出街都期望能夠撞到他;;;  E+. 誰都不是了~
不再冇事都望MON. 不再冇事都望電話. 出街不再撞到任何人
每晚日記不是打D咩感性文章.. 只係閒閒地寫自己當日做過什麼;;

每次有人為情煩.. 我又不像以前咁RE了一句 [唉~_~我夠係]..
反而好平靜地安慰人.. 

日子盡是過得平淡.. 盡是無牽掛;   但總覺得缺少什麼似的。