|
|

★;;18 APRIL, 2010
琴晚好大聲地跟丫媽說;;丫媽!!!聽朝8點叫醒我阿
最後... 我9點幾先醒-_- 然後再番轉頭訓..
姐子11點半打來嘈醒我嚕;; 然後就出了去溫書..
KFC果然不是背書好地方.. 我背唔到 /____\..
早知拎MATHS來做... 呢排真係溫MATHS多過其他科.
點算好呢~_~.. 仲有10日都冇...

|
|

★;;17 APRIL, 2010
今日訓了4粒鐘就起身了;;約了映映&小夜去小夜學校玩-V-
佢果樹今日OPEN DAY;; 有FASION SHOW睇; 正!!
整個FASION SHOW主題:退變; 但其實我不太明-_-
FLORA做了小夜的MODEL ; 著了一身蕾絲裙;;
中間有唔少黑色玫瑰點綴;; 成套衫簡單卻不失優雅
我好愛呢個DESIGN :D.... 太正
但可惜... 個SHOW開始時.. D MODEL定格太快了=.=
完全影唔到相.. 連FLORA我都影到唔知似咩,.. 真失敗..

|
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|