|
|

★;;6 MAY, 2010
聽日就要考ENG LANG了;; 可惜一直都冇溫過書 =.=
今日一起身就彈了去睇DIY ;; 學了摺玫瑰花
又周圍爬文... D人整黏土同不織布好勁 :(
基本上今天都冇咩特別... 冇野打了..


|
|

★;;4 MAY, 2010
今天很早就醒了'' 呆了好耐... 仲係沒心機溫書=.= ..
然後去了打機... NDS 好好玩喔 -V-;
中午訓了陣覺.. 下午就畫畫..
畫了一幅以前好多畫既相.. 只畫左其中一個焦點..
好失敗呢.. 第一次用油粉彩來畫.. 效果真係好差..
晚上就出了去M記溫書.. M記大優惠.
1個餐只係20蚊炸!! 大家快D去買 A_A


|
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|