我們這一群 3月26日 我地出了去荃灣玩;; 可惜臨走時才記得影相;; 唯有再下次活動先影番一堆 話說約了2點.. 但大家遲遲都未到 當然!!! 我最遲到 然後大家去了愉景玩棋棋.. 哈哈.. 大家盲的=.= 5點左右老餅走了v___v 我地就番番葵涌邨hea;; 而我就開壇占卜a_a xd;;'很好玩 晚上找番老餅..我們一起去了打機 然後食糖水a_a 老餅玩魔術.. 我拆穿了兩個-V- 真聰明! 之後我們就歸家了 總結來說 -3- 我很喜歡當日既活動. 大家都玩得好開心;; 個個令仔令女v__v 自卑了;;;
回校 今日下午番了學校';; 途中丫俊來搵我一齊行番學 佢來了葵涌這頭番工呢;; .. 到了學校..打俾丫冰..n咁多次都唔聽! 嬲死 然後找AU SIR問書;; 等了他好耐 整個下午他都在講解緣起... 幾乎所有教義都GO THROUGH了一次 「所有的事物..理論..都是虛假的喔」 5時左右就聽哂了..然後走了落葵芳 找姐子+映映行街街+_____+;;; 買了一個曲髮夾.. 可惜回到家不懂得用..