ADZUKI
暱稱: 璃:)
性別: 女
地區: 荃灣區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言



2010 年 3 月 28 日  星期日  




 

我們這一群







3月26日 我地出了去荃灣玩;;
可惜臨走時才記得影相;;
唯有再下次活動先影番一堆

話說約了2點.. 但大家遲遲都未到
當然!!! 我最遲到
然後大家去了愉景玩棋棋..
哈哈.. 大家盲的=.=

5點左右老餅走了v___v
我地就番番葵涌邨hea;;
而我就開壇占卜a_a xd;;'很好玩

晚上找番老餅..我們一起去了打機
然後食糖水a_a
老餅玩魔術.. 我拆穿了兩個-V- 真聰明!
之後我們就歸家了



總結來說 -3- 我很喜歡當日既活動.
大家都玩得好開心;;   個個令仔令女v__v
自卑了;;;




 







2010 年 3 月 25 日  星期四  




回校




今日下午番了學校';;
途中丫俊來搵我一齊行番學
佢來了葵涌這頭番工呢;; ..
到了學校..打俾丫冰..n咁多次都唔聽!
嬲死

然後找AU SIR問書;; 等了他好耐
整個下午他都在講解緣起...
幾乎所有教義都GO THROUGH了一次


「所有的事物..理論..都是虛假的喔」


5時左右就聽哂了..然後走了落葵芳
找姐子+映映行街街+_____+;;;
買了一個曲髮夾..
可惜回到家不懂得用..