|
|

搵到份工...但沒底薪-~- 唉..唔知做唔做好..
BUT真的很好笑-~-'' IN我的那個原來是我的師兄
CALL我見工的那個是我FD的FD..
真是巧合... 他們也挺好談的;;
唉..到底做還是不做呢 -.....-'''

|
|

  
晨早流流彈了出去同老婆去上環搵工-~-
招聘博覽... 竟然撞到FD;; xDD
搵工前老婆話化下妝先;; 之後去化啦''
XDD 個化妝師係咁撩我講野...
之後搵唔成=.= 番了TW去勞工處搵''
跟住去了普洱食野''' 好好味 A++++A''
 
老婆28號考ORAL.. 我地係度傾時事...
近期個咩政改 @@'' 但係好好笑... 我地貌似傾政事{成個大人款!!}
實質我地乜都唔知=.=
老婆: 其實咩係政改
我:我點知=.=... 果兩個政改廣告其實係點的?
老婆:唔知呢.. 好似有幾個人辭左職喎..點解辭既?
我:唔好問我啦;; 我有咩可能知=.=
{笑死=..=}
然後一齊去左青協搵野玩-~-' ;; 老婆睇中左個義工
留底左資料等回覆 @@
佢揀課程原來係為左有證書=.= 迫我同佢參加
番到家收到電話聽日見工耶+_+'' 好野..
& 剛才又收到電話面試義工-~- 真多野做=3=

|
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 24 | »
|