ADZUKI
暱稱: 璃:)
性別: 女
地區: 荃灣區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言



2010 年 5 月 26 日  星期三  




搵到份工...但沒底薪-~- 唉..唔知做唔做好..

BUT真的很好笑-~-''  IN我的那個原來是我的師兄

CALL我見工的那個是我FD的FD..

真是巧合...  他們也挺好談的;;

唉..到底做還是不做呢 -.....-'''




 







2010 年 5 月 24 日  星期一  




 

晨早流流彈了出去同老婆去上環搵工-~-

招聘博覽... 竟然撞到FD;;   xDD

搵工前老婆話化下妝先;; 之後去化啦''

XDD 個化妝師係咁撩我講野...

之後搵唔成=.= 番了TW去勞工處搵''

跟住去了普洱食野''' 好好味 A++++A''

老婆28號考ORAL.. 我地係度傾時事...

近期個咩政改 @@'' 但係好好笑... 我地貌似傾政事{成個大人款!!}

實質我地乜都唔知=.= 

老婆: 其實咩係政改

我:我點知=.=... 果兩個政改廣告其實係點的?

老婆:唔知呢.. 好似有幾個人辭左職喎..點解辭既?

我:唔好問我啦;; 我有咩可能知=.=

{笑死=..=}

然後一齊去左青協搵野玩-~-' ;; 老婆睇中左個義工

留底左資料等回覆   @@

佢揀課程原來係為左有證書=.=   迫我同佢參加

番到家收到電話聽日見工耶+_+'' 好野..

& 剛才又收到電話面試義工-~-  真多野做=3=