|
|

夜晚興興奮奮地去青衣戲棚玩..
點知行完一條街後唔見了電話...
好傷心 ...嗚...
即刻成個人down哂;; 好想喊 ;(

|
|

今日下午打左成日機=~= 搵左成日素材=~=
晚上就出了街;;; 去3聯搵書V___________V
睇左幾本都係得睇中一本書;;
買完後就去了找丫斌睇戲... YIP MAN =V=
好好笑 -.- .... 然後係咁咬爆谷 T_T;;
成年冇食過;; 但係突然諗番起二蚊果句
[好食既野係會報落自己個身度的]
所以就停左口了;; 可惜果時已經食哂=.=
跟住滿記甜品+_+ 正正;; 豆腐花!!
然後吹左好耐水就番家了=V=
總結;;睇來如果好似玩輝輝咁玩佢的話=.=
肯定十條命都唔夠賠 lol'';; 囧囧

|
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 24 | »
|