http://hihiforum.com/index.php
每一日都係果樹遊蕩-~- 好鬼悶
今日老豆叫了兩個FD上來食飯..
嘈左成個下就;; 好煩~_~;;
然後又無啦啦落大雨了;; 種感覺非常不好受..
會考完又會煩讀完書有咩搞''
真迷茫~__~
今日全日留了在家-~-;;
張SIM卡終於補番了~_~;;
可惜手機再唔係平時果部...
好唔慣>~<