好快又要返去啦..... 又要告別NT的生活...... 好唔捨得Rrz.... ======================== 琴日過海整野(同金一齊), 好麻煩,搞左成粒鐘, 之後返出九龍整校服/鞋, 買校服個度污jo到嘔....囧 唉~~最後搞到成7點幾先返到黎...... 真係好煩Rrz..... ======================== Rubik's Cube沒有任何進展(Rrz) Best仍然是22.42 Avg反而退步到34了Rrz...... 繼續努力~~~~