Regis' Blog
不忘。

不忘記。

實不忘記。

必定不忘記。

永遠都不忘記。
AGR
暱稱: Mr.Regis
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
What's New?
2009-06-26
兩日•A數補課
2009-03-20
2009-02-07
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
AGR's Music Box
2008 年 9 月 11 日  星期四   晴天


2008-09-11 分類: 未分類

番左學咁多日,發現A數真係好好好好好..............................玩~~

如果話最難既科,我諗應該係CIT,Phy,

CIT難,A數好玩,不過好煩,Phy同樣,知道個Answer唔識寫出黎Rrz.......

==========================================(我很華麗)

自由黨地區直選全軍盡墨........的確令人意外的....

保皇黨成為大黨.......Rrz.......

泛民得到23席..................少左3席.............

今屆成功打亂保皇黨配票,令人感到欣惠........ 

==========================================(我很華麗)

睇下哩段片,

 http://hk.youtube.com/watch?v=FBv1u5Y_Q-Y&feature=related

Rrz~~~

哩段片實在太令我感動了~~令我得到動力!!

I will try my breast!!

==========================================(我很華麗)

最近Avg又退步了.....Rrz.....

要努力努力呀~~~






訪客留言 (返回 AGR 的日誌)


lovekarenegg 於 2008-09-13 11:06 AM 發表:
你乜都話好玩既'''''?
你講既野好難理解
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係呀.......咁econ,CIT同A數係好玩呀嘛

乜野難理解呀......
Posted at 2008-09-13 03:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chung1126 於 2008-09-13 05:12 AM 發表:
一開始理解系比較煩
 
不過確實理解到之後就真系幾好玩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔係話理解煩.....
 
我係話寫解釋(例:根據........)個陣好煩....

一早都話好玩啦~~~
Posted at 2008-09-13 03:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]