Regis' Blog
不忘。

不忘記。

實不忘記。

必定不忘記。

永遠都不忘記。
AGR
暱稱: Mr.Regis
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
What's New?
2009-06-26
兩日•A數補課
2009-03-20
2009-02-07
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
AGR's Music Box
2008 年 9 月 25 日  星期四   晴天


25/9 PLUS 26/9 分類: 未分類

25/9 PLUS 26/9

Phy講座:

原來係去中大聽講座,

中大個度,連百佳都有,我囧......

聽講座前,Miss話我地可以去百佳行下,

我地社長居然想買薯片Rrz.....

入到去聽講座,大致上分為2部分,

第一部分講LHC,第2部分竟然變左講地理Rrz.......

第一部分講的野幾有意思,第2部分冇乜點聽囧..

聽講座同社長座,好彩佢冇買薯片......

去程及回程途中大家有講有笑,

肥沖講起屈機,舉出3例:

例1:佢同barbie鬥高,barbie完全被屈機,

例2:佢同黃子森鬥跑,佢完全被屈機,

例3:某LB同我鬥白癡,我完全被屈機了囧....

總括而言這旅程還算值得

不過返到NT都成9點,好彩都仲有野食,

去左食壽司,D野都還可以,好享受食壽司時飲杯熱茶的感覺^^

食飽(好飽-.-)後,飛的返屋企啦~~

返到屋企到成10點半啦~~

============================================華麗中囧

:hug:

沒想到有19條命的貓會死:hug:還好我沒買

============================================華麗中囧

今日上堂梁sir話佢IQ只得89,唔係幾信.......

今日無無聊聊....去測IQ囧......IQ持續退步中.....

難道我終有一日會變成LB??

梁sir亦有講9型人格,我只隱約記得是5型,其餘的,

是7?8?9?還是其他?我已經忘記了,只能記起有5型......

============================================華麗中囧

近日愈變愈懶.......囧......

但就是懶得爽:hug:

============================================華麗中囧

Rubik's Cube時間仍然沒進步囧....

近日正打算購入以下物品:

SQ-1,PyraminX,Rubik's Magic,2x2,4x4

其實一早想買22,44,不過冇紫色囧......

望購入成功!!!

已叫阿金買PyraminX,極度期待ing....

============================================華麗中囧

P.S.希望各位有意學Rubik's Cube的不要中途放棄~~

努力!!努力!!再努力就可以學懂了~~~

============================================華麗中囧

配票:

放學後,選社長,真係好玩~~

選情非常白癡,中六的票太散,

票源根本不足以供給這數量的人,

結果,顯而易見,至於中四,更簡單,

大多數票源落於黃子森身上,

令後段區新根本不夠票,

由於見到票源分散得如此厲害,

決定送菌一程,可知於票源分散得太厲害了,

7票也會成為致勝關鍵

配票,是要用智慧的。

我們也藉配票將菌推為社長,感動!

============================================華麗中囧

致:某B

我剛到你Weblog,

寫的那篇文真的很華麗,令我很感動,希望有更多人可以看見,

我真第一次見這麼美的"解釋"呀~~~

 


 

 






訪客留言 (返回 AGR 的日誌)


小雞 於 2008-10-02 11:29 PM 發表:
做你地的朋友..
真系幸福!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真菌一定幸褔了~~
(小聲)有菌太.....
Posted at 2008-10-12 12:40 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



naNa_xd0313 於 2008-10-02 04:51 PM 發表:
華麗中囧???
咩意思??
聽講座...感覺會很悶.!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

華麗中是說那分隔線,囧是另一個意思......
 
 悶.....有興趣的話不會覺得悶....
 
 
 
 
Posted at 2008-10-12 12:40 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



大頭 於 2008-09-27 11:25 PM 發表:
菌菌真係有資格做社長嫁..
係玩都唔玩佢喇..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯.....
講真,由菌社長我唔認為有啥問題,
以菌的能力勝任有餘了......
Posted at 2008-09-29 07:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pigpigjudy 於 2008-09-27 10:56 AM 發表:
 其實你地有無當過真菌系朋友咖?
 成日都甘玩佢既?
 佢真系好慘咯..
 如果佢地推你出離做社長..你會點啊?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哩個問題.....嗯.....點答好呢??
 
"如果佢地推你出離做社長..你會點啊?"
佢地可以試下既^^
Posted at 2008-09-27 12:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lovekarenegg 於 2008-09-26 04:49 PM 發表:
乜cat唔係得9條命既咩???
真菌真係慘..
俾你推左距出黎~`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

算....你根本唔明我講乜
 
真菌一定好開心,返屋企同老婆慶祝~~
Posted at 2008-09-27 12:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]