今日中午個陣,
大頭將阿金鎖左係房入面,
唔比佢出來,以下為當時對話:
金頭:放我出來呀~~~~
大頭:(發出暴笑聲).........
金頭:放我出來啦~~~~~
大頭:講出(F B)既十個優點←我純引當時對話
此時,全場肅靜,氣氛沉重,只有大頭繼續笑,阿金繼續求救,咩事??
原來我校魔鬼MK正於大頭身後Rrz........
可憐大頭仲唔知咩事XD
仲係度笑,佢笑,MK又跟著笑,
其後大頭發現MK,全場暴笑XD 再引大頭MK對話:
大頭:(無助的神情)(怨恨的眼光向我們襲來).........
MK:(笑住講)睇住你個樣仲好笑呀~~
其後MK走左,全場繼續暴笑,大頭繼續(頭rz)XD
今日Mr.Fungus去左Test佢適唔適合視藝,點知佢話要佢畫成個幾鐘畫,Rrz(好彩我冇去....)
佢話畫怪獸(Rrz x2),仲要用6種野作主要概念,係咩??
冇記錯有:風扇,衣架,食物夾等等無里頭之物(Rrz x3)
===========================================================
今日繼續痛苦的過程,
繼續去練Cube,果然痛苦呀~~~~~
仍然停留於Sub-50~55
唉~~~~~~~
===========================================================
哩幾日PBO長房連唔到!!
痛苦x2
|