Regis' Blog
不忘。

不忘記。

實不忘記。

必定不忘記。

永遠都不忘記。
AGR
暱稱: Mr.Regis
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
What's New?
2009-06-26
兩日•A數補課
2009-03-20
2009-02-07
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
AGR's Music Box
2008 年 5 月 12 日  星期一   晴天


替"LBL"澄清一下 分類: 未分類

基於我不甘於"LBL"一詞被褻瀆,

故Blog一篇替"LBL"澄清一下 

 

請大家不要對LBL一詞引起反感,

LBL原意為"Layer by Layer"為Solve a Cube的其中一種方法,

 
為各位入門Cuber必學的好方法,

 
請各位不要對此詞有任何偏見,

 
Thank you~
 






訪客留言 (返回 AGR 的日誌)


puiyee603 於 2008-05-14 04:48 PM 發表:
 但係我只係知lbl係xx倫wo,,,
但,,,
LBL已經是眾人的偏見,,,*.*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AMYMAN16 於 2008-05-13 07:12 PM 發表:
哇..
真係唔講唔知..
已經有好多人有哂偏見.
到了沒法挽救的時候.
哈哈..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

(一臉懊悔)我錯了(對天呼叫~~~~~~) 
 
呀~~仲有,岩岩去你個WeBlog度見到你左邊個Friends List,
心想(我該不會變成肥R吧......) 
Posted at 2008-05-14 12:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MAY15 於 2008-05-13 06:29 PM 發表:
哈..原來係甘解.
唔係low b 倫咩.我一直都甘樣認為.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

LBL可以是Layer by Layer,L,be,Legend
當然,也可以是Low B 葉啦~~
 
只係唔想各位對此詞有偏見而已~~~
Posted at 2008-05-14 12:26 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aamandy 於 2008-05-13 12:25 AM 發表:
 又係clue....= =
但點解你又叫葉xx為LBL呢?
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

恕我當時無知,現已(注)成大錯?! 
Posted at 2008-05-14 12:22 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



laamstar94 於 2008-05-12 11:51 PM 發表:
LBL乜尼- -!!?
对英文超级敏感
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Layer by Layer
Posted at 2008-05-14 12:22 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]