Regis' Blog
不忘。

不忘記。

實不忘記。

必定不忘記。

永遠都不忘記。
AGR
暱稱: Mr.Regis
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
What's New?
2009-06-26
兩日•A數補課
2009-03-20
2009-02-07
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
AGR's Music Box
2008 年 5 月 14 日  星期三   晴天


Blog放送2連彈 Plus 選科建議 分類: 未分類

14/05/08:
今日P.E.時踢波,

不停將波踢向阿金,接唔到就去執波.

如是者,一次我見到大頭同阿金中間有個突破口,

於是大腳一踢,勁度十足呀^^

點知大頭突然嗚低身,完全被爆頭,正中紅心啦........

由於個波力度大加上反作用力........見大頭露出極度痛苦表情,

重點是.......阿金見波向大頭襲來,向左面逃走,不接波啦........

可見阿金實在是.............

另外,今日問sir詹拿番Cube啦^^

==========================================================

12/5/2008:

今日同我個"姪仔"(唔知點叫,叫住先啦.係我表哥個仔)食飯,

好鬼得意,佢成日都搶我粒Cube玩,都幾有禮貌,

成日撩我玩,唔理佢佢又打人,不過好鬼Q~~~

係比佢玩個陣,仲整爆左我粒Cube,

然後竟然係度喊,好鬼得意XD~~(而且幾陰險下.........唔係應該我喊咩- -)

食飽之後同佢玩左好耐,跟著埋單走人,

好期待下一次見你呀><

卓倫仔~~

==========================================================

特別放送~~~AGR選科建議XD~~~:

First,建議各位依照以下次序選科:

能力>環境因素>興趣>其他

現逐一解釋,

想要讀得好,能力當然是首要的重點,

(我想一個數學苦手不會因興趣而去讀純數吧-_-)

其次,由於環境因素多影響個人思想及爭勝動機,

所以居第2位,而興趣亦可作為推動力,但無能力般大影響力,亦無環境因素般大的推動力,

所以建議於選科時先考慮前2者,再考慮興趣,最後,其他因素也不多說了,點解?懶病發作啦............

以上純個人意見 







訪客留言 (返回 AGR 的日誌)


puiyee603 於 2008-05-17 10:59 PM 發表:
 55,,,
我不再變la,,,
決定咗,,,
理科,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aamandy 於 2008-05-17 10:32 PM 發表:
 你話可愛一定係肥仔來架!
我決定揀文商啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔肥呀~~
 
嗯.....決定左就好啦^^ 
Posted at 2008-05-19 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MAY15 於 2008-05-16 09:30 PM 發表:
14/5
好冇人性呀你.甘仲要踢埋去....
你應該要反省下.
仲賴人地....唉!!
 
12/5
係米應該要叫表姨丈呢?
哈哈...你甘樣講.佢一定一D都唔可愛.
可能佢驚嘛.突然之間爆左.
你俾小小愛心啦..
 
選科?我決定讀理....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

14/5:
 
你理解能力有問題?我踢左個波之後[頭]先嗚低.......
 
12/5:
唉~~我唔知呀~~
愛心?我有愛心?哈哈~~
 
我重申一次,唔想同飛[禽]走[獸]同班,XD~~ 
Posted at 2008-05-19 10:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siucrazyshan 於 2008-05-16 01:52 PM 發表:
路過的cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pigpigjudy 於 2008-05-15 10:24 PM 發表:
 你篇日誌好特別哦..
我睇完14號果篇..跟住想留言..點知無既..
原來你下邊仲連埋有一篇既.. = ="
 
我覺得你好似當啊胃池系奴隸甘..
你無人性咖...= ="
 
你講果個所謂既姪仔有幾Q啊?
最好POST佢張相出離啦..!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦~~我連分開都費事(懶病發作)
 
阿金?我從來都唔希望有感情,哩種總會破壞事情發展的無謂野,我最討厭
 
唔敢Post呀......(正確哩講係冇影到-_-) 
Posted at 2008-05-16 12:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AMYMAN16 於 2008-05-15 09:54 PM 發表:
細路仔有d真係超恐怖.
建議避免經常性接觸.
會令人不敢生仔.
不過都可以生女. 哈哈...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

細路,係邪惡既~~ 
 
女同仔,都係邪惡的...... 
Posted at 2008-05-16 12:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小雞 於 2008-05-14 07:43 PM 發表:
今日睇到大頭b甘..
真系可怜啦
我諗佢個頭有可能''魚''左啦
唉..
到左目前為止..
我都會簡理科的!!!

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢個頭又好似冇乜點,大頭防高hp高 
 
你又揀理..........我可唔想同家禽一班 
Posted at 2008-05-16 12:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]