14/05/08:
今日P.E.時踢波,
不停將波踢向阿金,接唔到就去執波.
如是者,一次我見到大頭同阿金中間有個突破口,
於是大腳一踢,勁度十足呀^^
點知大頭突然嗚低身,完全被爆頭,正中紅心啦........
由於個波力度大加上反作用力........見大頭露出極度痛苦表情,
重點是.......阿金見波向大頭襲來,向左面逃走,不接波啦........
可見阿金實在是.............
另外,今日問sir詹拿番Cube啦^^
==========================================================
12/5/2008:
今日同我個"姪仔"(唔知點叫,叫住先啦.係我表哥個仔)食飯,
好鬼得意,佢成日都搶我粒Cube玩,都幾有禮貌,
成日撩我玩,唔理佢佢又打人,不過好鬼Q~~~
係比佢玩個陣,仲整爆左我粒Cube,
然後竟然係度喊,好鬼得意XD~~(而且幾陰險下.........唔係應該我喊咩- -)
食飽之後同佢玩左好耐,跟著埋單走人,
好期待下一次見你呀><
卓倫仔~~
==========================================================
特別放送~~~AGR選科建議XD~~~:
First,建議各位依照以下次序選科:
能力>環境因素>興趣>其他
現逐一解釋,
想要讀得好,能力當然是首要的重點,
(我想一個數學苦手不會因興趣而去讀純數吧-_-)
其次,由於環境因素多影響個人思想及爭勝動機,
所以居第2位,而興趣亦可作為推動力,但無能力般大影響力,亦無環境因素般大的推動力,
所以建議於選科時先考慮前2者,再考慮興趣,最後,其他因素也不多說了,點解?懶病發作啦............
以上純個人意見
|