Regis' Blog
不忘。

不忘記。

實不忘記。

必定不忘記。

永遠都不忘記。
AGR
暱稱: Mr.Regis
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
What's New?
2009-06-26
兩日•A數補課
2009-03-20
2009-02-07
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
AGR's Music Box
2008 年 6 月 17 日  星期二   晴天


2008-06-17 & 2008-06-20 分類: 未分類

20/06-08:

分數公開考慮中.........

唉~~~聽日要返去.......實悶死我........惟有玩Cube啦~~~~~

現正PBO Plus M&B Plus LFS Plus AC Plus Rubik's Cube~~哈哈~~

===============================================================

 ↑華麗的分隔線↑

試,考完了......三愛班將會成為歷史,成為一段短片,或是一個畫面,刻在我們的心中。

 

成積??不要提了......尤其是物理.......超抄........

 

 
 

今日買左MK^^~~超抵~~日版MK只是$360~~

 
考完試開始打機/其他活動啦^^ 

諗起都覺得好多野做:

練PLL,記F2L.玩MK/WE/AC/TK/MB/LFS/RON.........,整NT的電腦,搞上網,搵傢俬等等....

唉~~~又少時間訓啦(><)

希望各位成積好呀,而且比我好哦!!!






訪客留言 (返回 AGR 的日誌)


poyiorlishan 於 2008-06-24 07:51 PM 發表:
-成績比你好
-先奇!
-匴喇;
-那咘是最重要.
-美麗的東西 都會走去.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

別亂說話!!!!
 
唉~~
Posted at 2008-06-24 11:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



heyman623 於 2008-06-24 03:59 PM 發表:
尒地班D人好好感情"
 
考成點都好la
 
最緊要系自己真系努力過"
 
CM...
 
尒咩科丫??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉~~~問題是努力不夠:hug:
 
我選D班的
Posted at 2008-06-24 11:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



puiyee603 於 2008-06-22 09:15 PM 發表:
 都唔知點解d男仔咁鍾意打機,,,
cm,,,cm,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都唔知點解D女既咁鍾意問唔知點解d男仔咁鍾意打機.........
Posted at 2008-06-24 11:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AMYMAN16 於 2008-06-21 06:16 PM 發表:
三愛班.會成為我們日後美好的回憶.
對.就會深深地刻在我的的心裡.
一個不能磨滅的記憶.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯............
Posted at 2008-06-22 08:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MAY15 於 2008-06-21 10:31 AM 發表:
嘩...條分隔線真係好華麗!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當然啦~~
Posted at 2008-06-22 08:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



toby2006 於 2008-06-20 08:23 PM 發表:
cm...
分數   盡力就好啦
希望我們都可以成功吧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉~~~很難呀~~~
Posted at 2008-06-22 08:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pigpigjudy 於 2008-06-20 05:54 PM 發表:
 成績一般般..!!
 so bad..
 你d甘good既分數你都5滿意..甘你想點啊 = ="
 我無一科系超過85分咖..最高都系82 = ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我同你又點同?
你中文一定比我好啦
Posted at 2008-06-22 08:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



naNa_xd0313 於 2008-06-18 09:38 AM 發表:
成績比你好??
應該很難吧!!
=.=
我科科衰.   TwT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我死唔信你中/英作文會比我差..........
 
語文科......唉.......Rrz x2........
Posted at 2008-06-20 03:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



puiyee603 於 2008-06-17 11:28 PM 發表:
 你的成積為什麼不要提呀,,,
已經好我很多LA,,,
==
CM,,CM,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

鬥中/英作文低分??
 
語文實在......Rrz啦~~~~
Posted at 2008-06-20 03:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yamngaiman 於 2008-06-17 07:21 PM 發表:
cmcm
^^希望下年可以同班啦
不過好似好難=.=''
甘次衰左牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉~~ 
Posted at 2008-06-17 11:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]