Regis' Blog
不忘。

不忘記。

實不忘記。

必定不忘記。

永遠都不忘記。
AGR
暱稱: Mr.Regis
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
What's New?
2009-06-26
兩日•A數補課
2009-03-20
2009-02-07
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
AGR's Music Box
2008 年 6 月 24 日  星期二   晴天


2008-06-24 Plus 29/6 分類: 未分類

29/6:(分數公開思考............)

要x3了.......怎麼就是沒人反映下,唔想知請CM一個我就唔去講啦~~~

本R將於暑期長居NT,本以為此Blog將要暫停一段時間,

但記起NT將要有電腦了,相信介時可繼續這Web-Blog的運作。

F2L & PLL繼續練習中.......

今年暑期係NT應該都唔會去Swim,因為會去做Gym XD~~~

P.S.本人無聊寫了個Rubik's Cube教程,有意請MSN我......

===============================================================

華麗依舊的分隔線x2

(分數公開思考中............)x2

貌似今次的地理考得不太差(從線人口中得知)

近日Sub-40也保不住了.........回至Sub-43~5,討厭...........

暑假要好好練練F2L PLL啦!!!!

今日睇電視個陣岩岩做緊MythBusters,

今集做既野好好笑,實驗個陣用煙頭冇辨法可以點燃馬桶中的燃料.

流言已破解啦,但佢地仍然繼續玩,後尾用火柴+火藥.成個馬桶有火由下而上噴出.

連個假人的hip位都燒爛左XSK~~MythBusters實在非常好睇.推薦~~~

===============================================================

華麗依舊的分隔線↑

本R非常不捨得B泳的Maths堂XD~~

B泳話出年Maths絕對唔可以咁hea........

唉~~~~諗起都覺煩,其實識就得啦?有必要讓人不hea嗎??

試,考完了......三愛班將會成為歷史,成為一段短片,或是一個畫面,刻在我們的心中。

 








訪客留言 (返回 AGR 的日誌)


pigpigjudy 於 2008-07-03 06:51 PM 發表:
 更新啦..!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Z11 於 2008-07-02 05:31 PM 發表:
補充:If you think you can,you can!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.......
THX啦~~~
Posted at 2008-07-09 11:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Z11 於 2008-07-02 05:30 PM 發表:
傻la
你甘勁點會入唔到蚜
比d信心自己就ok囖
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

..........
一陣哥布林癡線亂編班我咪大鍋.........
Posted at 2008-07-09 11:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wl01628396 於 2008-06-30 02:16 AM 發表:
唔好成日長居NTla~
得閒返黎旺角ma!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好難的~~
Posted at 2008-07-09 11:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MAY15 於 2008-06-29 02:01 AM 發表:
甘中三級黎個印刻係你個心入面夠唔夠深呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

深,當然深,不過有某些比這更深,更入,甚至要把我的心給鎖住了.........
Posted at 2008-06-29 07:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



puiyee603 於 2008-06-27 08:56 PM 發表:
每人都好唔想離別呀,,,
我都好唔想呀,,,
0.0,,,,
so bad,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯.......
 
出年大家努力努力啦~~
Posted at 2008-06-29 07:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AMYMAN16 於 2008-06-27 01:16 AM 發表:
依舊記得.華麗分隔線!
 
太記得佢啦.
 
三愛也快結束了.新的也將要開始.
 
離別已是難免的了.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯.......華麗依舊XSK~~~
 
3C將要結束,將會由現實轉化為一種記憶,一段影片.........
Posted at 2008-06-29 07:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Z11 於 2008-06-26 09:08 PM 發表:
 
本人也贊同自己學會就ok了..
所以我這個學期都本著這個理念去看待每一門課..
結果...都是原地踏步!~甚至退步了...
覺得這一年所學的都沒有什么充實感!~
唉...都是懶惰在作祟!
希望下一年可以加油...
你也選了理科??(我也是喔..有機會做同學喔..嘻嘻)
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

這個..........要再努力努力!!!!
 
大家一起努力加油吧~~~~
 
嗯嗯.....我也選了D班,只怕入唔到了XD~~~
Posted at 2008-06-29 07:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aamandy 於 2008-06-26 12:03 AM 發表:
 唉!歷史都會出現系我地到...
三愛永遠系我心裹..班主任都係...
我又唔係好鍾意阮sir架堂,
無咩捨唔捨得..
 
可能下年又係一個好架開始..又有唔識架同學..
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯.........
B泳堂唔捨得,唔捨得B泳&個氣氛.......
 
當然,毫無疑問下年會是新的開始,亦會有新的同學,
或者會成為另一段的影片,記憶.......
Posted at 2008-06-29 07:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pigpigjudy 於 2008-06-25 06:18 PM 發表:
 物你都會5舍得3愛既咩..?
 睇你個睇好冷血既喔 ?
 (5通你內里熱情奔放..)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔捨得B泳的Maths堂,主因係因為我懶,因為我懶,
出年又唔可以好似今年咁hea,所以好自然就唔捨得啦~~
(當然,唔捨得B泳的確是其中一個原因啦)
 
睇你個睇好冷血既喔 ?
唔駛睇都知,冇睇的必要
 
(5通你內里熱情奔放..)
這句........XSK一個就好了~~ XSK~~
Posted at 2008-06-25 11:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]