29/6:(分數公開思考............)
要x3了.......怎麼就是沒人反映下,唔想知請CM一個我就唔去講啦~~~
本R將於暑期長居NT,本以為此Blog將要暫停一段時間,
但記起NT將要有電腦了,相信介時可繼續這Web-Blog的運作。
F2L & PLL繼續練習中.......
今年暑期係NT應該都唔會去Swim,因為會去做Gym XD~~~
P.S.本人無聊寫了個Rubik's Cube教程,有意請MSN我......
===============================================================
華麗依舊的分隔線x2
(分數公開思考中............)x2
貌似今次的地理考得不太差(從線人口中得知)
近日Sub-40也保不住了.........回至Sub-43~5,討厭...........
暑假要好好練練F2L PLL啦!!!!
今日睇電視個陣岩岩做緊MythBusters,
今集做既野好好笑,實驗個陣用煙頭冇辨法可以點燃馬桶中的燃料.
流言已破解啦,但佢地仍然繼續玩,後尾用火柴+火藥.成個馬桶有火由下而上噴出.
連個假人的hip位都燒爛左XSK~~MythBusters實在非常好睇.推薦~~~
===============================================================
↑華麗依舊的分隔線↑
本R非常不捨得B泳的Maths堂XD~~
B泳話出年Maths絕對唔可以咁hea........
唉~~~~諗起都覺煩,其實識就得啦?有必要讓人不hea嗎??
試,考完了......三愛班將會成為歷史,成為一段短片,或是一個畫面,刻在我們的心中。
|