Regis' Blog
不忘。

不忘記。

實不忘記。

必定不忘記。

永遠都不忘記。
AGR
暱稱: Mr.Regis
性別: 男
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
What's New?
2009-06-26
兩日•A數補課
2009-03-20
2009-02-07
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
AGR's Music Box
2008 年 7 月 9 日  星期三   晴天


9/7 & 10/7 分類: 未分類

10/7: 

由於留位及結業禮,本R又要搭個幾鐘頭車返出黎......

還好今季結業禮不太差,雖然都係悶,

不過有小小獎o羅,感覺還不錯。

聽日聽講佢地要BBQ,

落大雨都燒?!XSK~~

聽日留位,留完可以返NT,好和諧XD~~

==========================

↑很好很和諧的華麗分隔線↑

9/7:

呢排放假,我當然人在NT啦(笑)

想係NT裝部腦,好多野搞,好鬼煩,加上本R電腦又廢.......有排搞啦~~

人在NT,心情分外寧靜~~可以盡我懶鬼的本能訓10幾粒鐘,真爽XSK~~~

琴日買左個個櫃送貨到NT,搞掂之後發現好鬼污糟,

污糟到差唔多見到桌面有D木粹........早知係咁而比百鯪二百個野叫佢小心D啦........

好彩唔洗我掃,我可以繼續偷懶XSK~~~

而家Sub-36,Best25.77s!!要多多努力~~~先唔理PLL,搞好F2L先!!






訪客留言 (返回 AGR 的日誌)


aI_mInG 於 2008-08-01 10:02 AM 發表:
翻學遠會浪費朝早時間..
 
你偷懶唔成功啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我翻學都係7mins到......會浪費時間?
 
我偷懶計劃係完美的~~哈哈~~~
Posted at 2008-08-11 09:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pigpigjudy 於 2008-07-25 03:14 PM 發表:
 更新啦5該..!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.............................................

電腦都未整好,點更呀........
Posted at 2008-08-11 09:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AMYMAN16 於 2008-07-20 08:59 PM 發表:
對丫.放了假/
甚麼都能做!超輕鬆!可以大睡!
 
我住NT咁耐.
好少覺得心情寧靜.
可能住得太耐啦.哈哈....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯...... 非常贊成可以大睡!哦~~~~~~
 
住得太耐?我都住左好多年啦..........
 
 
Posted at 2008-08-11 09:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Z11 於 2008-07-12 01:38 PM 發表:
cM ...
恭喜你攞甘多獎蚜!...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX啦~~~~~
 
 
Posted at 2008-08-11 09:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yamngaiman 於 2008-07-11 10:19 PM 發表:
cm><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯.......非常好.....
Posted at 2008-08-11 09:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aamandy 於 2008-07-11 01:15 AM 發表:
 系新界生活架感覺令我覺得好似系大陸,
都唔錯呀!空氣會清新過城市生活架!
你就好啦!攞左咁多獎學金...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

新界還新界,大陸還大陸,唔好混為一談.
 
新界空氣的確是好呀~~~
 
你仲好啦.......淨買書x2.......

Posted at 2008-08-11 09:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]