

嘻嘻^^"第1個同牙B講生日快樂!!
好滿足牙*HAHAHAHA`
講返喺學校既野先=V="
PE堂.朱劍話唔跑唔跑..
但最尾咪又不敵誘惑*
今堂比我地自由活動..
[數字球.跳大繩.习习毛球]
熱死><`
LUNCH`早退返屋企!!
攪埋啲野就同富+源去左買野嚕`
頂*.勁話我呢個財政大神失敗囉><"
6點幾先出門口. . ..
去到燒左陣野食`1直等朱劍尼!
跟住同牙褲'小虹'煒煒去左沙灘*
啲人終於到齊:
[4-5.6.7.8]'牙褲'小虹'煒煒'文詩'JANET'EVA'MO'好哥哥'肥聰'張東'周一'爸B'FTH'林杰'4仔'霍大人']等等...(可能打留)
中途玩左[私奔.指定動作(同紫琪贏左).唔係嘛-咁鬼易.向住個海嗌.跳OVER]!
KAKAKAKA^^*諗住比驚喜`點知. ..
朱劍帶頭擺左個烏龍出尼>V<"
好樣衰牙!!認錯人`~
11點幾就走人嚕!..
去到洪水橋同蕉頭搭的的返屋企`'
PS:牙B生日快樂!!

