LEE 排真係好HURT .. "" =] 好多野都提吾起勁 ..?? S H I T ..??
好卦住我同凱帆既日子 =] 真係好想可以同番一起 .. WARRRRRRRRRRRRRR .. 但系冇可能丫 .."
諗 番 起 =] 我 為 佢 真 係 做 左 好 多 野 .." 覺得好傻..
佢都冇為我做0乜..?? 都吾明我做乜為佢喊.. 但系又吾知點解放吾低佢 .?? YAN?? 想點.?? 下下..??
___________________________________________________________________________________________________*
今日約左[[凱帆..小明..小余..樂仔..卓B..婷豬]] OK等 .. 7:50 到BO**
我就8:00 先到 .. "" HEHE ____** I LOVE SO LATE 丫.. "" SHIT!!
見到我最吾想見GE人 .. 屌佢 =] 好撚憎佢丫.. "" =] 木咀俠..
頂佢個肺 =] 佢明知我好撚憎佢仲要黎 .. 吾想見到我你就走喇.. 仲系我面前左Q 住我視線..
由如止中 .. 我都話我整係中2凱帆喇 .." =] 你明吾明呀.. 收喇你..
比伍主見到我地TIM =] SHIT .." =] 英文考試 .. 吾式.. 中文作文.. 552字.. OH YES .." XDD
|