今朝9點幾就起左身喇..@@"
係屋企溫左一陣書...
之後玩左一陣電腦-0-"
超快就12點幾喇..
去左天水圍食野......
食完野之後又番左屋企...
今日屋企冇人-0-"
牙瑩佢地話黎...係屋企等佢地黎..
一路等一路睇小說..
遲左成粒鐘..好彩係屋企等佢地姐-3-"
之後係度打麻雀同傾計...
好搞笑-0-"之後都係玩玩玩...
差唔多6點幾佢地就走左喇...
之後我就自己一個睇小說..睇到宜家;..
今朝又遲了點起身-0-"
今日考i.s...
知道這科我很差勁..
所以昨天溫這科溫了不少時間..
怎料..今天失敗了-0-"
想不到我沒有留意的題目有不少也出了..
算了..試也考完了..
知道自己應該還未盡力..
星期一再努力吧..
真的很希望這個試快點過去..
溫書真的很痛苦-0-"
唯一能夠在我暴斃前搶救回我的,只有一把安撫既聲音..
想不到很快又到了學期尾了..
這大半年裡...我發現自己真的長大了-3-"