今朝番到學校好快就打鐘喇...
集隊...超熱...仰要唔知頒咩獎...
頒左好耐..-0-"熱死人..
跟住上課室..第一堂..
miss同上半班d人考oral..
我就係度傾計...
跟住數學堂...牙sir同我地溫書..
發現自己都係好唔掂-0-"
跟住V.A堂...
都係做番剪紙...
我好俾心機去做..
真係好似好耐都冇咁認真過..-0-"
跟住見到嘉龍同貓志界親隻手-0-"
見到嘉龍隻手好恐怖..好多血-0-"
跟住都係界界界..界得好辛苦-0-"
好難界..跟住lunch..咁快就兩個鐘喇@@"
lunch個飯好難食-0-"
跟住都係落去傾計...係到講xxxTB G-0-"
跟住又英文堂...同牙珊一齊溫書..
跟住中文堂...默字詞..
默完又教詩...
跟住就放學喇... |