今朝早左D起身...因為琴日放左份功課係locker-w-"
點知打鐘都未做完-v-"不過我都係照交左出去..
次次打鐘都未做完既-w-'
跟住睇報紙...竟然又俾我記起佢/.\
受夠了..我要把他忘記...
跟住係英文堂..要小測@o@"不過成班都好似冇反應咁既-v-"
成堂傾下計咁就過左喇...
跟住果兩堂係..圖象..落左電腦堂..
哈..仲以為好難畫添..原來好好玩..
兩粒鐘咁就過左喇...lunch又冇買野食/.\..
跟住落左去睇人地打籃球..D人打到好搞笑..
跟住見到有d人係度搞隻唔知咩動物..好慘..
好彩牙sir救左佢...好快又打鐘..
醒起原來未去locker拎書..好快咁走左落去拎..
點知數學又係去電腦室..唔洗用書..行得咁辛苦-v-"激死人
哈..電腦室果張櫈好好玩..跟住珍冇啦啦係度睇d人玩過山車d片..
嘻...好搞笑..咁就過左一堂數學堂喇...
跟住番番課室...睇個唔知咩戒煙..睇到好眼訓..
睇完就放學喇..今日要補課喇...
今次換左牙sir/...冇之前果果咁好..
不過我扮野係籃球隊早就走-w-"
點知牙瑩仲未放...-v-"等埋佢..
走果陣見到朱仔喊.../.\
跟住去左樓梯坐左陣就番屋企喇... |