今朝遲左少少起身...不過都趕到..
番到去又要集隊.../.\熱死人..今朝仲要唔知點解特別耐既..
嘻...上到課室miss又唔知點解好耐都未黎..
跟住又係數學堂-v-"完全唔明佢up 乜...
跟住果兩堂都係V.A..因為我上堂冇番所以要做快d追番佢地..-v-"
點知整下整下唔知整左舊咩出黎..
終於都上得色啦...^^"
但係唔知點解畫下畫下畫到自己塊面同埋d頭髮-v-"
lunch冇買野食/.\好肚餓..
跟住同詩韻傾班際籃球..
哈..我嬴左...^^"
跟住又係英文堂...派卷-v-"差兩分先合格牙/.\
跟住我地好嘈..miss係度等我地靜
但係我地竟然繼續嘈-0-"結果成粒鐘miss咩都冇教過@o@"
跟住落左禮堂..梁詠琪同埋一個唔知邊個黎左@o@"
不過都係好悶...禮堂唔知點解好熱=w="
放學@o@"唔洗補課...
跟住就行左去大興...5點幾就行番屋企喇...
|