今朝番到學校..先醒起未做功課@o@"
跟住都係唔夠時間-3-"..
跟住第一堂係中文...睇報紙..
跟住係英文...miss成日都咁火既-3-"
之後小息...落左去買野食..
跟住係圖象...都係畫下圖..
不過好似有好多圖都唔多識畫-3-"
好多都要問人...
跟住"大啤啤"痴左線-3-"
冇啦啦痴d膠紙係我個身度-3-"
仲搞到我成頭都係..-w-"好痛..哼..我記住你牙\"/..
最後一堂圖象...又要拎晒所有野番屋企..-3-"好重
lunch都係傾下計...
跟住數學堂...成堂都好努力咁做數..
做做做..做到好累...跟住果堂都係數學..-3-"
唉..唔想溫書-3-"算啦...捱多一.兩個星期就得喇..
加油牙>v<...跟住放學...
都係要補課...補課果陣仲做緊數..
但係有d唔識-3-"諗住問牙sir啦..
個sir超仆街-3-"乜都唔識..
坐係度玩電話等出糧....都唔知食咩大嫁-3-"
之後就番屋企喇...
ps:今天的事真的非常對不起...我已經不想再說這3個字了...不想再做錯...
希望我能做到...我還需要一些時間去"識"應,清楚,遷就,這個你..你還能相信我嗎?
|