今朝第一堂係數學...
去左電腦室做野...
原來我數學係咁差嫁-w-"
跟住i.s..成堂都好悶...
小息...落左去..
跟住p.e..我差唔多成堂都冇玩過野..
幫牙sir整野....
跟住普通話堂...睇片...
睇左成堂..都唔算好悶..幾好睇..
lunch..杯野飲好難食-w-"唔知做咩冇落糖..
跟住中文堂...
miss吳一上到黎就鬧人..
偉好慘牙..-w-"俾miss勁鬧..
sorry牙..牙瑩
因為我搞到你俾人記左兩個缺點..
跟住成堂都好悶...
英文分班..
冇啦啦有兩個人走左過黎係miss面前問我地借書..
搞到牙瑩佢地又俾miss鬧多次..
唉..-w-"唔通真係禍不單行??
跟住放學..好難得唔洗補課..
又俾miss留左兩個鐘,..
兩個鐘坐係留堂室好悶好悶..
跟住又有一個miss走左過黎叫我同牙瑩讀英文書俾佢聽-w-"
跟住又叫牙影背詩俾佢聽-w-'
跟住搞下搞下..我同牙瑩又要背埋俾佢聽-w-"
嘻...差唔多5點半就走得喇..
同佢地行左去大興..
本身諗住去還書嫁..點知又冇帶-w-"
跟住就搵左個位坐啦..
坐下坐下我好唔舒服..
跟住嘔左出黎-w-"
跟住見都好似唔多舒服咁就番左屋企喇..
番到屋企沖個涼就打日記喇..
|