ARsze24
暱稱: 小詩
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-08-07
2006-08-06
2006-07-15
2006-07-14
休板一天
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*慧..◆
]]|!SP..*
∟,,小苦妹·"|!
⊿..俊‾‾";|]
×,〝牙珊__!]
﹏,,奶萍*
○..]]曾欣*
●,,牙曦|]]
▌..恆"]]'
°*llit●○∼°
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 9
今日人氣: 1
累積人氣: 2899
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天


唉.. 分類: 未分類

今朝第一堂係數學...

去左電腦室做野...

原來我數學係咁差嫁-w-"

跟住i.s..成堂都好悶...

小息...落左去..

跟住p.e..我差唔多成堂都冇玩過野..

幫牙sir整野....

跟住普通話堂...睇片...

睇左成堂..都唔算好悶..幾好睇..

lunch..杯野飲好難食-w-"唔知做咩冇落糖..

跟住中文堂...

miss吳一上到黎就鬧人..

偉好慘牙..-w-"俾miss勁鬧..

sorry牙..牙瑩

因為我搞到你俾人記左兩個缺點..

跟住成堂都好悶...

英文分班..

冇啦啦有兩個人走左過黎係miss面前問我地借書..

搞到牙瑩佢地又俾miss鬧多次..

唉..-w-"唔通真係禍不單行??

跟住放學..好難得唔洗補課..

又俾miss留左兩個鐘,..

兩個鐘坐係留堂室好悶好悶..

跟住又有一個miss走左過黎叫我同牙瑩讀英文書俾佢聽-w-"

跟住又叫牙影背詩俾佢聽-w-'

跟住搞下搞下..我同牙瑩又要背埋俾佢聽-w-"

嘻...差唔多5點半就走得喇..

同佢地行左去大興..

本身諗住去還書嫁..點知又冇帶-w-"

跟住就搵左個位坐啦..

坐下坐下我好唔舒服..

跟住嘔左出黎-w-"

跟住見都好似唔多舒服咁就番左屋企喇..

番到屋企沖個涼就打日記喇..



2006 年 5 月 18 日  星期四   晴天


黑仔... 鬱悶 分類: 未分類

細rain..

生日快樂..

今朝一上到課室正昕就俾人捉香口膠..

仲搞到曦曦..牙珊果D都俾人鬧埋..-W-"

咁都要記缺點..-W-"

第一堂係中文閱讀..

睇報紙...好悶..

第二堂...英文..

玩...我係度作文同埋睇書..

點知miss收左我篇作文-w-"

跟住換左張空白既作文紙出去..

跟住小息..落左去,,

跟住圖象...miss吳冇啦啦上左黎..

叫左牙瑩佢地出去..跟住仲叫埋我出去..

講番今日英文堂發生既事..

-w-"好少事咋ma..仲話可能要記野-w-"

講下講下落左停課室寫事件說明..

miss收左我篇作文牙/.\

跟住搞左好耐先俾番我地上番課室上堂..

搞左一堂既時間...跟住冇啦啦許sir又上埋黎..

成班都鬧晒/.\鬧完之後繼續上堂..

因為出左去..好多圖都唔識畫牙-w-"

係咁叫人幫我-w-"最後都係畫唔曬..

lunch落左去傾計..

跟住上番去..數學堂..

去左電腦室-w-"許sir又繼續鬧..

又曬左好多時間...跟住週會..

嘩哈哈..D人好搞笑...笑左好耐-w-"

跟住放學..要補課..成堂都係訓教..

miss留左我兩個鐘留堂牙..

洗唔洗咁牙-w-"衰人..補完課之後落左去留堂..

留堂果陣係度作文../.\明明作好左嫁ma

又要重新作過...仲要係度喂蚊-w-"

差唔多6點就走得喇..

番到屋企就打日記喇..