今朝一早起身番學...
番到去..課室1個人都冇@o@"
原來去左第2度上堂...
跟住我自己係度畫畫-V-"跟住又要玩d唔知咩..
搞左好耐-v-"玩完就要寫野...
寫完講左一陣野就落堂喇..咁就兩個鐘喇@o@"
跟住小息..小息完繼續上堂..
好似得我地幾個係度做工作紙-v-"
有D係度捉棋..有D係度聽歌..又有D係度訓教-V-"
做完晒之後就係度聽歌...好快就放學喇..
同左牙瑩佢地去左食野..
食完番屋企睇碟...睇完之後就同左我家姐去左天水圍喇-V-"
跟住行街行街..我著左對新鞋去...唔知點解行到好痛哇..
坐左一陣..又繼續行...跟住諗住去天盛搵FD..
去到佢又話唔落黎-V-"
跟住就同我家姐番左屋企..
番到屋企我係度打機..打到咁上下..
打日記..原來我已經打左幾個鐘嫁喇-V-'
好似打左一陣咁-V-"..
|