今朝一早番學校做功課..
集隊...牙SIR冇啦啦叫左我出去..
原來叫我件底衫唔合規...
第一堂MISS唔知點解好遲黎...
成堂都冇野做..數學唔想聽..好悶..
第2.3堂都係度摺星星...
lunch..好熱哇..去左123室度涼泠氣..
跟住唔知點解愈黎愈多人黎..
搞到愈黎愈熱..咁就上番去喇..開左門喇..
入去坐-V-"
又英文堂...都係摺星星..不過今日果堂好似算係最靜既一堂英文堂..
miss好似好開心咁-V-"中文堂..MISS帶左好地落去123室..
哈...唔洗上../\/\[晒]左半堂..上番課室果陣..
默完字詞就放學喇..本身MISS曾話留我地嫁..
但係個個一放學就走都走唔[徹]..MISS未上到黎就走晒LU-V-"
唔洗番...放學見咁熱就番屋企喇...
|