今朝又唔洗集隊...
第一堂係中閱..係度講笑-0-"
跟住果堂係英文..
依舊嘈吵得很...
miss繼續同人考oral..
考完可以自己做自己野...@o@"
結果..我成堂都係發呆..
跟住圖象...
d圖超難畫...有好多唔識畫-0-"
都唔知點考試...
跟住lunch...傾計..
跟住數學...又聽唔明-w-"
之後果堂落左去禮堂...
玩果果唔知咩數學馬拉松..
我地班輸左-w-"不過都有個季軍..
跟住放學..去左食野...
食完陪牙瑩去左訂飯..
訂完諗住去還書..點知又唔想去-0-"
之後就番左屋企喇...
經過琴晚同埋今日..我都唔知點面對你好""我覺得自己真係好衰..
你唔好對我咁好啦..你愈對我好我愈自責..對唔住牙..老公 |