呢排天氣真係熱到爆呀~~
真係吾多想做野,攪到悶係屋企玩Wii同電腦~~
暑假都放左大半啦~3本暑作都做未哂,其實本來呢排禁悶應該做下,不過.....頁係吾想做
暑假係比學生休息下,玩下,輕鬆下嫁!!!點解又要做暑期作業呢??(都幾矛盾...
好想找人出街,但點解個個都好似吾得閒嫁!!!!!
好想找人唱K,但點解遍遍我個friend個牙媽就吾比嫁!!!