吾經吾覺......F.3囉~
升F.1都好似吾係過左好奈,原來已經2年了!!!
新的學期...新的開始...
點解要重新分班,直升不好嗎??......呢次真係要重新適應啦!!
新的同學...新的班主任....一次過走哂過黎~
夠竟點解遍遍係今年黎重新分班??事前又吾比D心理準備人地......
不過點都好要努力讀書同重新識朋友啦~~