明天就可以返學啦,
派成績表,
好緊張呀,
今次我已經好努力啦,
希望有回報啦!
諗起得番兩日,
真係好唔啥得。
一年真係快過,
開學日就好像昨日發生,
好快就升中二,
希望大家有個快樂的暑假吧!
亦希望下年大家可以過得像1C一樣的美好學生活吧!
Don't forget the good memory of 1C!!!