超無聊,無野做,
成日係到諗D無聊野,
平時就成日諗不用上課就好了,
但現真不用上課,就覺得好想反學。
在另一方面,
只係一年無見,(我公公呀,唔好亂諗)
我覺得我同佢的距離越來越遠,
我現家唔可以日日見到佢,
唔知你宜家係天堂到做緊咩呢?
開唔開心呢?