想起當初互不相識,到宜家個個都係fd, 諗起所有活動,
O camp, singing, 越野賽, ....... ,
一切╴切令我瀝瀝在目,所有事好似係在昨日發生,
我都係第╴次覺得唔捨得,
係真㗎!
已經對哂卷啦,
成績也相當理想,
可能這就是俗語有云:「一分耕耘,一分收獲」,
但与此同時,
可能我亦傷了我的好朋友,(我想)
難道我唔應該咁做
難道我這樣做是錯的嗎?
如這令你唔開心的話
在此衷心向你說声對不起
lC好唔捨得「您」呀,
但人總會大,
我地都要升form2,
所以在此亦要祝福大家,
學業進步呀
分類: 未分類 |