今日係七月一日,
所以午餐就同屋企人去左尖沙咀食自助餐,
吃了很多,
一定肥左,
不但D野真係好好食,
食完之後就去尖沙咀行街,
今日真係好滿足!
想七月八日快D到,
見下D同學,朋友呀。
因為朋友就係我既生命離家嗎!!!